Friday, September 24, 2010

ႏွစ္ဆယ္႔သုံး ေကာ္ပီ

စာမ်က္ႏွာ ႏွစ္ဆယ္႔သုံး

ကၽြန္ေတာ္တို႔အုပ္စုက ငါးေသာက္ျပီးျပန္အက်တြင္ မုတ္ႏွင္႔တြဲ၍ကြဲၾကသည္။
ငါးႏွင္႔မုတ္တြဲလိုက္ျပီဆိုသည္ႏွင္႔ ျငိမ္႔ေနေအာင္ေကာင္းေတာ႔သည္။ ထိုအခ်ိန္
မ်ိဳးတြင္ ကိုခင္ဝမ္း ၊ကိုမြန္းေအာင္ ၊ကိုခင္ေမာင္တိုး ၊ စေသာသီခ်င္းမ်ားသည္
တီးခတ္သီဆို၍အေကာင္းဆုံး ခံစားနစ္ေမ်ာ၍အေကာင္းဆုံး မူရင္းအဆိုေတာ္
မ်ားထက္ပင္ ေကာင္းေနသလိုလို ခံစားတီးခတ္၍ ေကာင္းေနသည္။ကၽြန္ေတာ္
တို႔အုပ္စု၏ အၾကိဳက္ဆုံးေတးသီခ်င္းမွာ ကိုခင္ဝမ္း၏ နဒီမဂၤလာ သီခ်င္းပင္ျဖစ္
သည္။အားလုံးကြဲျပီဆိုသည္ႏွင္႔ နဒီမဂၤလာကို စတင္တီးခတ္ေတာ႔သည္။ ထိုသီ
ခ်င္း Intro ဝင္လိုက္သည္ႏွင္႔ အားလုံးျငိမ္က်သြားသည္။ သီခ်င္း၏အရသာကို
ေအးေအးျငိမ္႔ျငိမ္႔ ခံစားနားဆင္လိုၾကသည္။ ကိုခင္ဝမ္း၏ နဒီမဂၤလာသီခ်င္းသည္
ကၽြန္ေတာ္တို႔အုပ္စု၏ ေန႔စဥ္အဖြင္႔သီခ်င္းျဖစ္ေတာ႔သည္။ ထို႔ေနာက္ ျပည္မွာ
ေဆာင္း ၊ လြမ္းရတဲ႔ညေတြလြန္ပါေစ ၊ညီေစမင္း ၊ေဆာ္လမြန္ငါးတို႔အျပန္ ၊ ေကၽြး
ေဟာင္းဆပ္ခြင္႔ျပဳပါအေမ ၊ အေမ႔အိမ္ ၊ ေကာင္းကင္ေမေမ ၊အေမ ၊ ဝတ္မႈံ ၊ေရာင္
စဥ္ခုႏွစ္သြယ္ ၊ ခြန္အားျဖည္႔မိငယ္ ၊ ပန္းခ်စ္သူ ၊ စေသာသီခ်င္းမ်ားကို တစ္ညလုံး
ကြဲလိုက္ တီးလိုက္ ရွဴလိုက္ သီဆိုလိုက္ျဖင္႔အခ်ိန္တို႔တစ္ေရႊ႕ေရႊ႕ကုန္ဆုံးခဲ႔ၾက
သည္။
ေၾကာ္ျငာေနတာမဟုတ္ပါသုံးစြဲဘူးသူတိုင္းသိၾကပါသည္။ ငါးဘယ္ေလာက္ေကာင္းသလဲဆုိလွ်င္ တစ္ခ်ိဳ႕သေဘၤားသားမ်ား ငါးျငိျပီး
သေဘၤာမလိုက္ေတာ႔ပဲ “ စ ”တြင္ ရရာ အလုပ္လုပ္ျပီး ကုန္းေပၚတြင္
ေနရစ္ခဲ႔ၾကသည္။ ကိုစိန္ၾကီး ဆိုလွ်င္ ထမင္းေရဆမ္းစား သကဲ႔သို႔ ထမင္းကို
ငါးဆမ္းျပီးစားသည္အထိ ငါးကိုေတာ္ေတာ္ၾကိဳက္သည္။ကၽြန္ေတာ္ တို႔က
ၾကိဳက္ေတာ႔ၾကိဳက္သည္ အဲ႔ေလာက္ၾကီးမဟုတ္။ ငါးေသာက္ျပီးသည္ႏွင္႔အရာ
အားလုံးကိုေမ႔သြာတတ္ျပီး မိမိစိတ္ဝင္စားရာကိုသာ အာရံုစိုက္လုပ္ေနတတ္
သည္။ ငါးသမားမ်ားသည္ မိန္းမႏွင္႔ပါတ္သက္၍ လုံးဝကင္းရွင္းသည္။ ငါးေသာက္ျပီးသည္ႏွင္႔ မိန္းမစိတ္မဝင္စားေတာ႔ သတိပင္မထားမိေတာ႔ပါ။
ထိုအခ်ိန္ကကိုသက္ႏိုင္ႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္အျမဲတမ္းတြဲျဖစ္သည္။သူအလုပ္ျပီး
သည္ႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဖုန္းဆက္ခ်ိန္းသည္ ကၽြန္ေတာ္ကလည္းထို႔အတူပင္။
သို႔ေသာ္တစ္အိမ္ထဲေတာ႔ အတူမေနျဖစ္တာမ်ားသည္။ Mapherson Flat
တြင္သာ ၄ လေလာက္အတူေနျဖစ္သည္ ေနာက္ပိုင္းကြဲသြားေသာ္လည္း ခင္မင္လွ်က္ တစ္ခါတစ္ရံ ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္ အလည္လာတတ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္
ကေတာ႔ ကိုဝင္းဗိုလ္၊မ်ိဳးေအာင္ ၊မင္းမင္းဦး တို႔ႏွင္႔အတူေနျဖစ္တာမ်ားသည္။
ယခုလည္း Geylang Lor 26 တြင္ကၽြန္ေတာ္ ၊ကိုဝင္းးဗိုလ္ ၊မ်ိဳးေအာင္ ၊
မင္းမင္းဦး ၊ ကြမ္းသီး တို႔အတူေနၾကသည္။
“ကိုဝင္းဗိုလ္...ကၽြန္ေတာ္တို႔ဒီအိမ္မွာေနလာတာေတာင္ အေတာ္ၾကာ
ေနျပီေနာ္...”
“ ဒီအိမ္ေလးကေနလို႔ေတာ႔ေကာင္းပါတယ္...ဒါေပမဲ႔.. ဓါတ္ေလွကားမရွိတာဆိုးတယ္..”
“ ေၾသာ္...ဒါကလဲ...အထပ္ကသိပ္မျမင္႔ေတာ႔..ဓါတ္ေလွကားမလိုအပ္ပါဘူး...”
ကိုဝင္းဗိုလ္ႏွင္႔ကၽြန္ေတာ္ စကားေျပာေနေပမဲ႔ မ်ိဳးေအာင္တစ္ေယာက္ကေတာ႔ အခန္းေထာင္႔ တြင္ Dictionaryစာအုပ္အေသးေလးတစ္အုပ္ႏွင္႔အလုပ္ရႈပ္
ေနသည္။သူ႔ေကာင္မေလးက မေလးတရုတ္မ၊ ပလပ္စတစ္စက္ရံုတြင္
အတူအလုပ္လုပ္ရင္း ျငိသြားသည္။ထို႔ေၾကာင္႔ မ်ိဳးေအာင္ Dictionary ထဲရွိ
သမွ်အဂၤလိပ္စကားလုံးမ်ားကို အလြတ္က်က္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
စာအုပ္အေသးေလးထဲရွိသမွ် အကုန္လုံးသူအလြတ္ရသည္။ေၾသာ္..အခ်စ္
အခ်စ္...ဘယ္လိုမ်ား ဆြဲေဆာင္လိုက္သလဲမသိပါ။ ကိုဝင္းဗိုလ္ႏွင္႔မ်ိဳးေအာင္
က ေက်ာက္ေျမာင္းသားမ်ားငယ္ေပါင္းမ်ားပင္ ရန္ကုန္ကတည္းက ခင္မင္
ခဲ႔ၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔ Lor 26 ကိုျမင္႔မိုးႏွင႔္ကိုေက်ာ္ေက်ာ္
မိုးတို႔အိမ္တြင္ ေနလာခဲ႔ၾကသည္မွာ ၆ လေက်ာ္ေက်ာ္ခန္ ႔ၾကာလာ
ေတာ႔အိမ္တြင္လူမ်ားလာေသာေၾကာင္႔ ေနာက္တစ္အိမ္ KALLANG BLK 19 သို႔ေျပာင္းေရႊ႕ခဲ႔ၾကျပန္သည္။ထိုအိမ္တြင္ မႏၱေလးမွ ပန္းေသးရွမ္းတရုတ္မ
မ်ားေနသည္။ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ကိုဝင္းဗိုလ္ ၂ေယာက္တည္းေျပာင္းေရႊ႕ခဲ႔ၾက
ျခင္းျဖစ္သည္။ထိုအိမ္တြင္ ၆ လခန္႔ေနထိုင္ျပီး St Michael Rd သို႔
ေျပာင္းေရႊ႕ခဲ႔ၾကျပန္သည္။ ထိုအိမ္သည္္ ကိုရဲ ( ရဲထြဋ္ေက်ာ္ ) ၊ႏွင္႔ ထြန္း
ဝင္းတို႔မွ ရွယ္ငွားထားျခင္းျဖစ္သည္။ကိုရဲသည္ အလုပ္မရွိသျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွင္႔အတူခ်က္ျပဳတ္စားေသာက္ရင္း ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ႔ၾကသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔အလုပ္သြားလွ်င္ ကိုရဲက အိမ္တြင္ ခ်က္ျပဳတ္ထားျပီး
ကၽြန္ေတာ္တို႔အလုပ္မွျပန္လာသည္ႏွင္႔ အဆင္သင္႔စားရံုပင္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကလည္း တစ္ပါတ္တစ္ခါေစ်းဝယ္ျပီး လိုအပ္သမွ် အကုန္
ဝယ္၍ ကုန္က်စရိတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ကိုဝင္းဗိုလ္တို႔မွ မွ်ေဝက်ခံသည္။
ကိုရဲလည္းကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွင္႔ေပါင္းမိျပီး ငါးေရာမုတ္ပါျငိသြားသည္။ေနာက္
ပိုင္း ကိုဝင္းဗိုလ္သူငယ္ခ်င္း အရွည္ၾကီးဆိုင္တြင္ ကိုဝင္းဗိုလ္ေျပာေပးသျဖင္႔
ကိုရဲ အလုပ္ရသြားသည္။ City Hall အနီး Montage Coffee' တြင္
Waiter အျဖစ္ တစ္နာရီ ၅ ေဒၚလာျဖင္႔ေန႔စဥ္ နံနက္ ၁၀ နာရီမွ ည ၁၀
နာရီ အထိ အလုပ္ဆင္းရသည္။သူအလုပ္ရသည္ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို
ျပန္လည္ျပဳစုပါသည္။ ကိုရဲတို႔အိမ္တြင္ ၈ လ ခန္႔ေနျပီး
Upper Payar Leber သို႔ေျပာင္းေရႊ႕ခဲ႔ၾကျပန္သည္။ ထိုအိမ္သို႔
ကၽြန္ေတာ္၊ကိုဝင္းဗိုလ္ ၊ကိုရဲ ၊မင္းမင္း (တ/ဥကၠလာ) ၊ ေက်ာ္စိုးမိုး ၊
ဇာနည္ တို႔ ၆ ေယာက္ တစ္ခန္းထဲတြင္အတူေနခဲ႔ၾကသည္။ မင္းမင္းႏွင္႔
ေက်ာ္စိုးမိုးသည္ ကိုရဲႏွင္႔ပါတ္သက္၍ ဇာနည္သည္ မင္းမင္းႏွင္႔ပါတ္သက္၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွင္႔ခင္မင္ခဲ႔ၾကျပန္သည္။ထုိအိမ္ေရာက္ျပန္ေတာ႔လည္း ထံုးစံ
အတိုင္းကၽြန္ေတာ္တို႔ ငါးကြဲလိုက္ မုတ္ကြဲလိုက္ႏွင္႔ပင္္ ၄ လခန္႔ေနထိုင္ခဲ႔ၾက
သည္။ထို႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ကိုရဲက Balestier ရွိ ေခါင္းၾကီးတို႔အိမ္သို႔
ေျပာင္းေရႊ႕ခဲ႔ၾကျပီး ကိုဝင္းဗိုလ္တို႔က Tampenies သို႔ ဇာနည္ ၊မင္းမင္း
တို႔ႏွင္႔အတူ ေျပာင္းရႊ႕ခဲ႔ၾကသည္။ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ကိုဝင္းဗိုလ္လည္း ထိုအခ်ိန္မွ
စ၍ အတူ မေနျဖစ္ေတာ႔ေပမဲ႔ မၾကာခဏေတာ႔ေတြ႔ျဖစ္ခဲ႔ၾကပါတယ္။
ကိုဝင္းဗိုလ္လည္း ကၽြန္ေတာ္႔အေပၚ အေတာ္ေကာင္းရွာပါသည္။ ေဘာ္ဒါ
က႑ ျပည္႔ဝသူ ျဖစ္သည္။ကၽြန္ေတာ္အလုပ္မရွိဂိန္ေနလွ်င္ စားဖို႔ေသာက္ဖို႔
ပူစရာမလို ကြဲဖို႔ျပဲဖို႔ ပူစရာမလို အားလုံးကိုဝင္းဗိုလ္မွ ကူညီေျဖရွင္းေပးသည္။
ဒါေပမဲ႔ ကိုဝင္းဗိုလ္က ငါးေတာ႔လုံးဝမၾကဳိက္ မုတ္ကိုေတာ႔ အေတာ္ၾကိဳက္
သည္။ကၽြန္ေတာ္လည္းသူႏွင္႔ေပါင္းမိမွ ငါးႏွင္႔မုတ္ တြဲမိသလိုျဖစ္သြားသည္။
ကိုဝင္းဗိုလ္ႏွင္႔တြဲမိမွ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူၾကိဳက္ေသာသီခ်င္းမ်ား တီးျဖစ္သြား
သည္။ကိုဝင္းဗိုလ္က ကိုခင္ဝမ္း ၊ ကိုမြန္းေအာင္ ၊ကိုခင္ေမာင္တိုး သီခ်င္းမ်ား
ကို ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ေသာ အမာခံပရိတ္သတ္ျဖစ္သည္။ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔
သူၾကိဳက္ေသာသီခ်င္းမ်ားကို အစပိုင္းကသိပ္မၾကိဳက္ ေနာက္ပိုင္း တီးရင္း
တီးရင္းႏွင္႔ ၾကိဳက္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကအကုန္အစုံၾကိဳက္သည္။
ေလးျဖဴ ၊ခိုင္ထူး ၊ထူးအိမ္သင္ ၊ေဇာ္ဝင္းထြဋ္ ၊စိုင္းထီးဆိုင္ တို႔၏ သီခ်င္းမ်ား
ကိုသာ အတီးမ်ားသည္။ ေခါင္းၾကီးတို႔အိမ္တြင္ ၄ လခန္႔ ေနထိုင္ျပီး
ကိုကၽြဲၾကီးက Tiong Bahru BLK 55 တြင္အိမ္ခန္း
ငွားထားျပီး ေနမည္႔သူမရွိေသာေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ကိုရဲ ကိုကၽြဲၾကီး
အိမ္သို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ေနထိုင္ခဲ႔ၾကသည္။ ထိုအိမ္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စကၤာပူ
တြင္ ေနခဲ႔သမွ် ေပ်ာ္ခဲ႔သမွ် ကဲခဲ႔သမွ် နိဂံုးခ်ုဳပ္ ျပည္ဖုံးကား
ခ်လိုက္ေသာ အိမ္ပင္ျဖစ္ေတာ႔သည္......။

No comments:

Post a Comment